البوم زندگی باربی
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت13:39---23 شهريور 1392
خوب بودا
پاسخ:آره .. ممنون


سوفیا
ساعت10:41---17 شهريور 1392
خوبه
ملوسک:ممنون سوفیا جوون


هر چی خواستی صدام کن
ساعت16:05---23 تير 1392
هر کار میکنم کپی نمیشه چی کار کنم
پاسخ:متاسفانه به علت سواستفاده ی کسی که فکر می کردم دوستمه راست کلید غیر فعال شد .. به زودی پستی با این مطلب قرار می گیره


هر چی خواستی صدام کن
ساعت16:02---23 تير 1392
هر کار میکنم کپی نمیشه چی کار کنم
پاسخ:متاسفانه به علت سواستفاده ی کسی که فکر می کردم دوستمه راست کلید غیر فعال شد .. به زودی پستی با این مطلب قرار می گیره


نورا
ساعت14:38---15 تير 1392
باسلام ببخشد چرا براى بعضی قسمت ها رمز گذاشت؟.؟.
پاسخ:عزیزم برای هیچ قسمتی رمز نذاشتم فقط عضویتیش کردم چون زحمت زیادی داشتن و واقعا تک هستن ..


عری
ساعت17:57---13 خرداد 1392
ازاین خشن ترنبود
پاسخ:چرا هست .. تابستون میاد


سوزی
ساعت18:48---19 فروردين 1392
من یک سوال دارم منکه وبلاگ ندارم چی کارکنمپاسخ:عزیزم منظورم از ذکر منبع برای وبلاگ هاست مگر نه شما آزادی هر کدوم رو که خواستی برای خودت کپی کنی عزیزم

تينا
ساعت11:53---16 فروردين 1392
خدا رحم كنه فردا و پس فردا از اين باربي بياد فكر كنم ديگه به 2كيلو متري باربي نزديك نشهhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(10).gif http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(13).gifولي خيلي ممنون از عكساي كه گذاشتي زحمت كشيديhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gifh ttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(0).gif
پاسخ:خواهش عزیزم ..


efat
ساعت8:58---3 اسفند 1391
kheili dost dashtam پاسخ:mamnnnnooooon

masoumeh
ساعت18:07---29 بهمن 1391
تاحالا این مدل عکس باربی ندیده بودم ممنون میشم اگه بازم بذاریپاسخ:عزیزم ممنون.. بله سری دومش در راهه!!

pardis 
ساعت13:02---11 بهمن 1391
باشه باهات قهر نمیکنم عزیزم




چون خیلی دوست دارم ها وگرنه کسی




دیگه ای بود میشد قهر قهر تا روز قیامت




بای بای تا نظر بعدی




بووووووووووووووووووووووووووو وووووووس پاسخ:دست دست دست... حالا برعکس ..دست دست


... ... حالا خشگلا دست دست به افتخار پردیس که با من آشتی کرده.....ببببوس





بسه بسه


می خوای منو بکشی که می بریم تایتانیک !!!!


بیخیال ... دست دست دست

*
*
عاشق همه ی دوستام تو این وبمم


سحر
ساعت21:38---10 بهمن 1391
خیلی مهربانی که بنظر همه احترام مگزاری خیلی دوستت دارمپاسخ:خواهش می کنم...لطف داری .تو هم مهربونی نه واسه اینکه نظر گذاشتی .. حس هشتمم بهم گفت

pardis
ساعت18:38---10 بهمن 1391
منظورم سحری بود که قبله من نظر داد عزیزم

باهات قهر کنم آررررررررررررره

به خدا من آلزایمر ندارررررررمپاسخ:شششششیطون .... با من قهر نکن دوست جونم ... خدارو شکر آلزایمر نداری... سحر جون جواب پردیسو بده :-)


انه
ساعت15:04---10 بهمن 1391
خاکک عالللللللللللللللللللللللللللل لم این چه عکسهای خشنیهههههههههههه اخه!ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:خوشت اومد؟؟؟؟


pardis
ساعت13:01---10 بهمن 1391
عزیزم سحر جان چرا قلبت شکسته با انکه عاشقش شدی؟؟؟؟؟پاسخ:سحر کیه؟ خوبی پردیس جونم؟

سحر
ساعت11:52---10 بهمن 1391
عکس های زیبایی داشتید عاشقش شدمپاسخ:عاشششششقتم

pardis
ساعت11:35---10 بهمن 1391
آدرس وبم رو که داری تو هم آدرس وبتو بده همو بلینکیم
پاسخ:حتتتتما


pardis
ساعت11:34---10 بهمن 1391
ببخشید خانم عر(و)سک خانم

واو شو یادم رفت ههههههههپاسخ:عزیزم ممممرسی


pardis
ساعت11:32---10 بهمن 1391
مرررررررررسی عزیزم از پیشنهادت ولی چون من تازه کار هستم فعلا توی بلاگفا وبم رو نگه میدارم

و بازم مررررررسی که برام عکس های متحرک جاستینو میذاری

یه سبد پر بوسه از طرف من به تو گل همیشه بهاری

بووووووووووووووووووووووووووو ووس

وحتما هم به توصیه هات گوش میدم

راستی به وبم هم یه موقع هایی سر بزنی ها خانم عرسک خانم

خیلی دوست دارم

پاسخ:معلومه که سر می زنم ..تازه لینکت هم می کنم دوست عزیزم....دوستعزیزم


pardis 
ساعت15:22---9 بهمن 1391
ممنون که به نظرم توجه کردید ببخشید میخواستم براتون خصوصی بذارم ولی یادم رفت نظر خوصوصی رو فعال کنم

راستی آدرس وبلاگم رو اسم تو شناسنامم گذاشتم به خاطر همین با اسم خودم فرق میکنه خودم شخصن اسم پردیس رو بیشتر از شبنم دوست دارم

یه سوال ازتون میخواستم بپرسم که من باید چه جوری وبم رو توی فهرست گوگل وارد کنم

لطفا کمکم کنید

بازم ممنون

و عکس هاتون خیلی باحال بود من چون بکش بکش دوست بهم خیلی مزه داد

ممنووووووووووووووون اشکالی نداره عزیزم معلومه که می شه اتفاقا یک سری عکس متحرک ازش پیدا کردم که قرار می دم عزیزم الان میام وبت کمکت می کنم


مهسا
ساعت20:30---8 بهمن 1391
اخه اینا

چیه گذاشتییییییییییییییییییییین
پاسخ:منون از نظرت ....به نظر برخی جالب و به نظر برخی مسخره


یگانه
ساعت13:09---6 بهمن 1391
خیلی دوست داشتم ممنون تازه من دوتا ازعکساتونوکپی کردم برای خودم
پاسخ:یگانه جونم هر کدوم رو خواستی کپی کن عزیزم


atefe
ساعت21:35---5 بهمن 1391
wooooooooooowww پاسخ:آره ...وووووووووووووو

فاطمه امینی زاده
ساعت19:48---5 بهمن 1391
اره کمی خشن اما-----معنی هم نداشتن ولی باز هم ممنون};-};-
پاسخ:درسته ... به قول خودم باربی هم باربی های قدیم...هههه


فاطمه امینی زاده
ساعت10:34---5 بهمن 1391
خوبه بدنیستپاسخ:خخیلی ممنون نظرت تو هم اینه که خشنن؟

pardis
ساعت15:53---4 بهمن 1391
اینو براتون خصوصی مینویسم شاید دوست نداشته باشید کسی بدونه


میخواستم بگم که عکسارو از سایت تاپ ناپ گرفتین نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اشکال نداره چون من خودم هم عکسهای کیکهاش رو گذاشتم تو وبم


درضمن ممنون که نظرات رو میخونید و به اون جواب های زیبا میدید


با تشکر از وبتون و خودتون هههههههه
پاسخ:پردیس عزیزم خواهش می کنم
بله من منبع تاپ ناپ رو قرار دادم چون من منبع های سایت های ایرانی رو ذکر می کنم عزیزم
دوست عزیزم
ممنون که وقتتو صرف نوشتن نظر در وبلاگ کردی...بوووس

پاسخ:آدرس وبلاگتو بده عزیزم بیام...همو لینک کنیم


ani
ساعت10:51---2 بهمن 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااالی - محشر
پاسخ:مرررررررررررررررررررسی


نیکو
ساعت14:13---28 دی 1391
وایییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییی چه خشنه
پاسخ:آره....باربی هم باربی های قدیم


یسنا
ساعت13:32---28 دی 1391
شوهرت چرا تو 3 عکسه
پاسخ:اشتباه گرفتی من عروسکم نه باربی. ... :-)


یسنا
ساعت13:30---28 دی 1391
شوهرت چرا تو 3 عکسه

یسنا
ساعت13:28---28 دی 1391
ووووووووووووووووای وای حال من بدشد باربی خانم بی ادب

یسنا
ساعت13:27---28 دی 1391
ووووووووووووووووای وای حال من بدشد باربی خانم بی ادب

فاطمه
ساعت13:22---28 دی 1391
من عاشق باربی هستم عاااااااااااااااااالی};-

مهتاب
ساعت13:19---28 دی 1391
من از تصویر 13و14 خیلی خوشم امد

نی نی
ساعت23:39---24 دی 1391
حالم بدشد
پاسخ:ههههه آره


mahsa
ساعت17:01---18 دی 1391
عااااااااااااااااااااالی بود

پاسخ:مرس3000000


باربی کوچولو
ساعت15:29---17 دی 1391
ووووووووای معرکس من تصویر 6 رو دوست داشتم ..بچه ها شما هم رای بدین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 10:54 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 1289
بازدید کل : 842863
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com